söndag 26 oktober 2008

scrapträffen i Rottne...

Färgutmaning rosa, brun, svart, vitt (välja fritt)

Tema: "att älska"

Man skulle ha med cirklar...

En LO med djurtema...

Bara för att jag tycker det är så kul att sätta dit bling för hand ;)

Ännu en som jag gjorde utanför utmaningarna...

En till...utanför utmaningarna...

Man skulle inspireras av en annons...
------------------------------------------------------------------
Först och främst, tusen tack till Helena & Micke (Landstoken) plus medarbetare för en kanontrevlig träff!!! :) Kommer absolut i april :D
Sen även stort tack till alla sponsorer!!!! :)

Har äntligen fotat, Björn hade ju med kameran till huset i veckan ;)
Jag gjorde även tre kort, men de har redan nått sina mottagare ;) Attans att jag missade att fota de innan.

Jag hoppas innerligt att min scrapblock släpper nu...och att det inte dröjer länge innan jag sitter vid scrapbordet igen. Även om jag inte direkt kommer ha tid till det. Men en scrapkväll är redan inplanerad redan nästa helg :) Är ju CC då :)

14 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka fina LO`s du har gjort.

Ha det bra!

kram kram

Anonym sa...

Åh, vad många fina LOsar!

mias pysselverkstad sa...

gud vad många du hann med!! super fina allihop!

Li@n sa...

Gahhh...hoppas det är jag som fattar helt tok...så många underbara LOs och du pratar om scrapblock...då vet jag inte vad jag ska kalla det lilla jag gnetar ihop. Fast en innerlig tur för en sån som mig som mer än gärna knycker för att få ihop en o annan LO o kort. I smyg hänger jag mig sedan åt avundsjuka på så otroligt fina alster du gör. Gillar det rena o enkla. Syskonkärlek (som jag önskar att mina ungar kunde visa lite mer utav)ska jag lifta. Lär nog knycka mer än en LO här.
Kram kram
Liafia

Bodil sa...

Oj oj vad du har varit kreativ. Jättefina layouter. Ser fram mot fler av dina fina alster!!
Kram Bodil

IngelaO/Twister sa...

Scrap blocken måste ha släppt.. vilka underbara LOs du gjorde! synd att du inte hann fota korten, men jag gissar att de var lika fantastiska som dina LOs... längtar redan till våren och ny scrappträff hehe... Ha det gött...

Anonym sa...

Så mycket fint! Den första layouten är helt underbar - och jag gillar verkligen det där papperet. Jag måste nog leta fram mitt (finns i någon hög...) och göra något kul av det.

Anonym sa...

Wow vad många fina lo.s! =) Kom gärna & hälsa på hos mig! =)

Ha det bäst, kram

Sannas vrå sa...

Kreativitetens ådra brinner för fullt här ser jag.
Underbara Lo du har gjort.

kram sanna

Anonym sa...

Himmel vad många alster du gjort under en o samma träff - måste vara rekord :)
//HelenaN

Anonym sa...

såååå mycket fint du gjort!!
helt otroligt att du hann med alla dessa fina på en och samma träff, jag brukar hinna med 3st när jag är iväg=) jag är impad!

Nina sa...

Tack för din kommentar, och fina LOer du gjort!

Tinto sa...

Wow, vad många fina layouter! Särskilt "en mors kärlek" fastnade jag för, underbart foto. Och "favoriter-lon" är ju så kul! :D

Casa Ottman sa...

Jättefina :)
Kul att du gillar vår träff . Vi ses snart igen
Hälsningar
Helena