lördag 4 oktober 2008

här händer det inte mycket...


Det händer inte mycket på scrapfronten här...jag vet inte vad det är med mig. Tycker jag haft lite väl många scrapsvackor nu, jag vill ha sån där spridande inspiration som alla andra verkar ha drabbats av!!! *ge mig lite*
Hur eller hur så nådde detta min pappas sambo i veckan, hon och Lilja fyller år på samma dag :)

Har lite beställningar som ska göras...kul men samtidigt skulle jag vilja göra lite mer åt mig själv istället för måsten.
Har i alla fall invigt mina nya Hänglar ;) alltid nåt. Och även tack n peel, eftersom jag inte orkat montera alla nya stämplar (har fyra ark som skulle monteras).

Träff om två veckor (exakt tom)...häääärligt!!! Då hoppas jag att inspirationen flödar. Kommer ta med sparsamt med saker, tänkte ta ett eller två nook-paket.
Har ju knappt använt mina, de står på hög här hemma ;)

1 kommentar:

mias pysselverkstad sa...

ja, guud vad kul det ska bli med scrapträff!!! Jag måste ta mig i kragen och gå ut och fota lite så jag har något att scrappa om =)
hoppas din insperation kommer tillbaka snart!!!
kram