fredag 24 oktober 2008

köpstopp...

Satt och kollade på Lyxfällan igår. Handlade om en scrappande tjej, och jisses...tankeställare! Även om jag tyckte att det var otroligt att hon bara gjort 10 LO´s fast hon handlat så mycket!!!!
Men men...hur eller hur så har jag nu gjort en deal; jag ska inte köpa scrapsaker på minst tre månader!!!! (förutom Nook som kommer en gång i månaden och kostar ca 300 kr). De pengarna jag får för sålda saker ska läggas undan, och inte ens de får jag handla scrapsaker för.

Utan jag utmanar mig själv att använda det jag faktiskt har...!!! Och det är ju en hel del... ;)

3 kommentarer:

Zarah sa...

Hejaheja!! *viftar med pompoms och kastar konfetti* :D

Anonym sa...

Visst är det så att vi har mycket grejer...jag såg oxå programmet och funderade på om allt jag har verkligen behövs. Jag ska fundera på ett ev köpstopp, men först ska jag shoppa scrapgrejer med min syster i helgen...

Li@n sa...

Det är nog lättare att trilla dit än man anar..själv snudd på skäms jag eftersom jag har den otroliga turen att få så mycket fina grejer utav mina aupair-familjer.
Ser ibland på Lyxfällan, har inte bestämt mig för om jag tycker att man är modig eller fullständigt galen som hänger ut sig i ett sådant program...

Kram kram