måndag 6 februari 2012

Ett kort till någon man tycker om...



Mönstrade papper; Pion Design
Stämplar; Magnolia
Blommor och blad; WOC och Prima
Dies; Spellbinders, Magnolia och QK/LifeStyle
Stans; Martha Stewart
Övrigt; halvpärlor Kaiser och Inkido, Bakers Twine, distressdyna Vintage Photo

...kanske bara för att, eller till Alla hjärtans dag.
Det behöver ju inte vara något särskilt för att ge bort ett kort, som födelsedag t ex. Utan man kan ge ett bara för att visa uppskattning. Det ska jag bli bättre på! :)

Idag passade vi på att gå bort till pulkabacken, temperaturen låg på -1 när vi gick hemifrån och var redan nere på -9 när vi gick hem. Men barnen hade roligt, och föräldrarna fick motion ;)
Får absolut bli en promenad dit imorgon också. Tänkte att vi ska försöka komma iväg till Kalmar ishall och åka skridskor också, får nog bli i helgen.

Önskar er en underbar vecka :)


Utmaningar;
Magnolia Stamp Lovers - twine
Magnolia Down Under - Love is...
Crafty Cardmakers - monochrome magic
One Stop Craft Challenge - For the one I love
Just Magnolia - Anything goes Valentine card

13 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Snyggt! Gillar "gångjärnen" :-) Kram kram

Pillan sa...

Snyggt kort! Gillar oxå gångjärnen... får nog bli några såna nästa träff!! :-)

Papercraft By Carole sa...

What a lovely little Cupid!! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!! Cxx

Eva sa...

Åhh wow så fint! Gillar verkligen ditt kort...färgerna...stämpeln och dekorationerna. Allt precis i min smak.
Ha en fin vecka
hälsar Eva

Mynn xx sa...

Oh so pretty!!! LOVE the soft and feminine feel of this! :) Thanks for joining us at CCM! :)

Stampalicious sa...

this is gorgeous, thank you for joining our challenge at OSCC this week, hugs, martina

Majsan sa...

ÅÅH wow så vackert kort, tokgillar allt, dekorationerna, stämpeln jaa allt :)
Har kikat runt hos dig och jisses så mycket snyggt det fanns o titta på, så nu återkommer jag ofta :)

Kramiz Majsan

Princess4Wiz sa...

This is a very pretty card! I love it!

Thank you for joining in with our Monochrome Magic challenge at Crafty Cardmakers :-)

Hugs,
Beth. xxx

Erika Strömberg sa...

Superfint och välarbetat kort i en härlig nyans! Beundrar ditt hantverk!

Ha det fint!
Kram

Lena sa...

Vilket jättesött och romantiskt kort! Verkligen superfint!!

Ha en bra dag!!

Kram Lena

Evas Pyssel sa...

Vad kul att du tittade in till mig !! Jag plockar in dig i min blogglista, för här ser jag spännande, vackra kort och idéer tackar man ju för. Evas vikning är jätterolig att göra. Jag har just gjort färdigt mitt tredje kort. Nä ses inte i april. Då är jag i London (hos sonen där) på en bautastor scrapmässa. De´ du !!!
Kram Eva

Lilla Pyssel Inger sa...

Som ALLTID så blir man mycket imponerad när man tittar in här:)
Den som får detta underbara kort kommer bli överlycklig:) Underbart härligt kort med underbara detaljer och färger:) Ett kort man njuter av att titta på och som man blir imponerad av:)

Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig torsdag:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Stampin'Piper sa...

Wonderful card! Thanks so much for joining us at MDUC!

Hugs Tanja