söndag 19 februari 2012

Det har varit tyst...


Mönstrade papper; October Afternoon
Stämpel; Some Odd Girl
Thickers; American craft



...härinne, dock inte frivilligt!
Och här har ni anledningen! Gah!!!

Men av en ren slump så såg jag nyss att bredbandslampan lös konstant, istället för att blinka så nu verkar de ha fixat det. Woohoo! Det har varit liiiite frustrerande att vara utan internet måste jag medge.

Igår var jag hos Sophie och scrappade, tanken var att få ihop något till Scrapgalens CC. Och vad ger jag mig på?! Jo en layout! Kan säga att det gick väldigt trögt, den är inte färdig och nu ligger den på scrapbordet och hånar mig ;) Men jag ska alldeles strax ta itu med den.
Ska bara fixa mer kaffe ;)

Önskar er en härlig söndag! :)

5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Snyggt kort! Gillar färgerna :-) Ja du vet vad jag tyckte om kaffe och layouter ;-) Hoppas du lyckas färdigställa den! Kramiz

Majsan sa...

Superhärligt kort!! Väntar med spänning på LO:n :)

Kramiz Majsan

Lena sa...

Fräckt kort med jättefin stämpel!!
Ha en trevlig sportlovsvecka!!

Kram Lena

Pillan sa...

Läckert kort i härliga färger! Gillar stämpeln...
Kram

Anneli Mellstrand sa...

Cooool kille, härliga färger = superfint kort

Pysselkramar
//anneli