fredag 22 juli 2011

Två kort till samma mottagare...

Mönstrat papper; Maja Design
Stämplar; Magnolia och Inkido (studentmössan är från en Hänglar-student)
Blommor; WOC
Övrigt; Pearlmaker


Jag har svårt att göra kort utan blommor ;)
Har använt pearlmaker också, måste använda mina mer! Det blir ju minst lika snyggt som med halvpärlor och ett stort plus att man får de i den storleken man vill ha! :)


Ville inte använda samma stämpel som på kortet nedan, så klippte ut studentmössan från Hänglar-studenten och satte den på en Magnolia istället :)
Har monterat ramen runt texten med 3D-kuddar och sen satt dit Edwin med 3D-kuddar också, för att kortet inte ska vara helt platt.


Mönstrade papper; Maja Design och Basic Grey
Stämplar; Hänglar, Vilda och PrickiForm
Blommor; Magnolia och WOC
Spellbinders; Labels 4 och Petite Scalloped Circles
Alfabet; October Afternoon



...bjuder jag på idag.
Fick beställning på studentkort och det är inte direkt det lättaste att göra kort till killar,
och när det ska vara till samma person också.

Imorgon ska jag ägna hela dagen åt scrap, ska hem till Sophie :) Linda kommer också dit.
Yay, kommer bli så himla kul! Ska försöka få ihop ett par bröllopskort,Länk kanske nåt födelsedagskort samt färglägga några Kenny K-stämplar :)
Väskan är redan packad, bara lite till som ska ner i en kasse.
Och så ska jag stämpla upp så de hinner torka tills imorgon.

Hoppas ni får en finfin scraphelg :)

Inga kommentarer: