tisdag 19 juli 2011

Idag är det ingen vanlig dag...

Alla presenterna från tjejerna i grupp 2 :)

Alla fiiiina kort från tjejerna i grupp 2...

Presenterna från tjejerna i grupp 1...

Och de jättefina korten från tjejerna i grupp 1...

...för idag är det min födelsedag :)
Och jag har öppnat massa fiiiina paket!
Jag är nämligen med i en födelsedagsswap inne på Facebook, och i två grupper också.
Dvs massor med paket till mig :D
(har inte fått alla paket så jag ser fram emot att få öppna mer denna veckan *s*)

Bara korten i sig är ju en födelsedagspresent som heter duga!!!
Sån inspiration!!! Jag ska fixa min wall of fame i scraprummet, där alla kort jag får/fått kommer hänga :)

Hoppas att ni har en lika fin dag som jag har :)

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Grattis igen vännen :-) Åh om jag har rosor så jag klarat mig ett tag har du stickles ;-) Kram

Pillan sa...

Åh så fina presenter du har fått! Grattis på födelsedagen! :-)
Kram, Pillan

Linda sa...

Grattis! Vilka underbara presenter du fått! :-)