tisdag 26 juli 2011

Bildmålarnas utmaning...

Papper; Magnolia och Maja Design
Stämpel; Bildmålarna
Blommor; WOC och Magnolia
Stans; Martha Stewart och QK
Övrigt; Pins Panduro, fjäril Panduro, Stickles Diamond


Frosseri i lila, bra med lite ombyte från mina rååååsa kort ;)

Pins från Panduro.

...passar mig utmärkt denna gången; pärlor, spets och blommor.
Dvs allt som är mina måsten på ett kort ;)

Utmaningen hittar ni här.
För ni har väl inte missat att de har en utmaningsblogg?! ;)
Jag gillar att fler och fler företag har utmaningsbloggar.
Galet mycket inspiration samlat, perfekt!

Huset målas om, maken har börjat jobba igen efter fyra veckors semester (som dock kändes som två veckor, max), jag tillbringar tid vid scrapbordet mindre än jag vill (men jag hoppas det ändras), vi räknar ner till en rolig och mysig nyhet (som jag berättar mer om en annan dag)...

Idag fick Lotus brev från sin lärare, det känns smått galet att vi snart har två skolbarn här hemma!


1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Så fint!! Gillar verkligen pinsen, får nog se till att ta en tur förbi en Panduro märker jag :-) Visst är det kul att prova nya färger när man skapar! Kramiz