onsdag 3 april 2013

Vårkänslor...


Stämpel; Saturated Canary
Mönstrade papper; Prima
Blommor; WOC och Landstoken
Dies; XCut och Spellbinders
Stans; Martha Stewart
Övrigt; metallhörn, swirl Zva, halvpärlor Kaiser

...och kanske till och med scrapkänslor?!
Jag hoppas på det i alla fall :) 
Har ju klagat över min brist på inspiration och den är fortfarande på villovägar :(
Meeeen...igår hämtade jag ut ett scrappaket och jag glömde till och med bort det och öppnade det inte förrän idag (bara det säger väl en hel del?!). I paketet låg bl a de nya, underbara papprena från Maja Design och faktiskt så kände jag hur inspirationen kom krypande tillbaka :)

Så, min plan är att sätta mig och scrappa så fort jag är klar med detta inlägget :) 

Ja just det ja, kortet har jag gjort till Songbirds nya utmaning :) 
Höll ju på att glömma det viktigaste :D
Five colours in her hair (coloured hair)

Mitt kort blev väldigt pastelligt och jag känner att det kommer bli ett gäng pastelliga kort framöver :)

Önskar er en fin och solig dag :)

Inga kommentarer: