måndag 4 mars 2013

Mothers day...


Mönstrade papper; MME
Stämplar; SomeOddGirl (digi) och Pink Paislee
Blommor & blad; WOC och YouDo
Dies; Spellbinders
Stans; Martha Stewart och Ica
Övrigt; halvpärlor Inkido, pärlspröt och metallhörn

...firas den 10:e mars i England och därför är vår nya utmaning på Songbird just Mors dag :)

Jag visste direkt vilken stämpel jag skulle använda, tycker denna från SOG är så söt.
Och så råkade det bli ett rååååsa kort ;) 

Jag var så duktig och storstädade mitt scraprum för ett tag sen, skulle passat på att fotat då för nu är det typ kaos igen. Får ta itu med det i veckan. 
Än så länge har jag en liiiiiten tom yta där jag kan sitta men det börjar bli trångt, hihi. 


Önskar er en härlig vecka! :) 

4 kommentarer:

Miss Sophie scrappar sa...

Älskar kortet Linda!
Det värmer i mamma hjärtat när man kollar på det!
Härliga färger och motivet är så fint färglagt!

Längtar tills i morgon när det är scrapp tisdag och jag får dricka kaffe med dig!!
Kram

Sharon sa...

This is gorgeous. I love the cute image and the design, papers and embellishments are stunning.
Hugs Sharon. x

Chris sa...

Beautiful card! Such a lovely image, fab design and soft delicate colours.
chris
x

Charlotte sa...

Hej, vilket härligt kort med en helt underbar stämpel!
Ha en skön vecka!
Kram Charlotte