lördag 21 januari 2012

Jag har fått en award...


...ifrån ett par härliga tjejer;
Onkis, PysselMalin, Anneli och Veronica
Tusen tack tjejer!

Kopiera och länka till den man fått awarden av
och sen ge den vidare till 5 bloggare som man inspireras
av och som har mindre än 200 följare plus att man ska meddela dom det.


Nu ska jag då försöka välja fem bland alla inspirerande bloggar...hjälp!
Men jag valde till slut dessa;

Mahlin78
Deaduntildark
Jennie Högberg
Eva
Christina

Tanken var att jag skulle visa något nyscrappat också, men vår systemkamera vill inte riktigt. Den har varit i golvet misstänker jag :( Det är inte första gången, förra gången gick objektivet åt skogen. Denna gången verkar det vara värre :(
Men håll tummarna att den bara är lite skakig och chockad ;)
I värsta fall får jag fota med iPhonen.

3 kommentarer:

onkis sa...

Oj,va roligt att så många gav dig en award :)
Kul att du förde den vidage,
hoppas att du får igång kameran så vi får se dina fina alster.
Kram!

Jennie sa...

Tack sötaste du <3 kramar!

Eva sa...

Tack snälla för att jag fick äran!
Ha en skön söndag
hälsar Eva