onsdag 21 maj 2008

smått stressad...



Hade lämnat ner morsdagkort på jobbet, Ulle ringde förut idag och sa att de var slut, så jag slängde ihop fyra stycken...kände inte direkt att jag lade ner något engagemang i de, klockan tickade alltför snabbt. Hade en timme på mig ungefär.
Men men...skickade ner maken till jobbet för leverans plus ett par andra ärenden. Efter en halvtimme ringde Ulle..."har du fler kort?"...då hade de sålt tre stycken!!!
Så nu har jag stämplat för fullt och vet vad jag ska ägna resten av kvällen åt...

Svar på kommentarer:
Petra - pennan heter Dove Blender...den är påfylld när du köper den, men jag köpte nya spetsar samt påfyllningsvätskan också. Trist att jaga rätt på det när det tar slut, eller spetsen behöver bytas.
Mia - Det var Anne som anordnade träffen...kommer nog bli fler... :) Jag kan hojta till nästa gång ;)

4 kommentarer:

mias pysselverkstad sa...

ja, jätte gärna det hade varit kul =)

Anonym sa...

Hihi.. du verkade väl inte så stressad när jag var hos dig idag? *asg* hehe..bara o sätta Björn på o skära papper ;) kram!

Anonym sa...

åh vad kul att det går så bra för dig med försäljningen!!! men korten är ju ursnygga så det är ju inte så konstigt!
Japp, fjärilen på mitt kort är från panduro.

Li@n sa...

Alltså nu hör jag hiiimla dåligt och grus i ögonen fick jag också: "Inget större engagemang och bara en timma på mig". Blommor kan man ju skicka på plantskola undras om man kan skicka hjärnor också??
hoppas att det ordnade sig med fjärilen!

Kram