tisdag 4 mars 2014

Igår var det premiär...


Mönstrade papper; Magnolia 
Blommor och blad; WOC, Ica och Netto
Stans; Martha Stewart
Övrigt; sidenband, chalk

...för mig på Skrotboken :) 
Temat var "lägga band på"...och även med färgerna lila, grönt och guld. Jag lyckades minsann pricka in lila och grönt i alla fall ;) Två färger som jag inte brukar använda, men ändå har jag en viss tendens att köpa saker i just de färgerna, hihi. För faktiskt så tokgillar jag färgkombinationen! 
Den lila plastblomman var med i en dekorationspåse som jag köpte på Netto, av alla ställen!
Superfina dekorationer, så har ni ett Netto i närheten...smit genast in och kolla om de har de kvar!!! 
Fanns även en med turkosa dekorationer. 

Men innan ni springer bort till Netto, kika in på Skrotboken och se vad de andra tjejerna gjort på temat ;)

Inga kommentarer: