måndag 10 december 2012

Merry Christmas...


Mönstrat papper; Bo Bunny
Stämpel; Momas
Dies; Spellbinders
Stans; Martha Stewart
Övrigt; Stickles

...är den nya utmaningen på Songbird Challengeblog.
Jag passade på att använda den urfina stämpeln som jag vann hos Momas :) 

Igår hade jag och Sophie en scrapdag; fick faktiskt lite gjort också för en gångs skull ;) 
Men det visar jag senare i veckan ;) 

Jag kom på att det är nog dags att räkna julkorten jag gjort, det känns som det är dags att sätta fart ordentligt så det inte blir köpejulkort i år igen.

Önskar er en finfin vecka :)

3 kommentarer:

Caroline sa...

Gorgeous card the poinsettia is beautiful as is the design. Caroline xxx

Charlotte sa...

Snyggt kort, gillar stämpeln du använt och färglagt så fint.
Kram Charlotte

sue w. sa...

Hi Linda, what a wonderful stamp, so versatile and the border punch is fab.
Hope you're ok.
Hugs Sue W.