tisdag 20 november 2012

Ett rååååsa julkort...


Mönstrade papper; Magnolia
Stämpel; Lily of the valley
Dies; Spellbinders och Magnolia
Blommor; WOC
Stans; Martha Stewart
Övrigt; metallhörn målade med gesso, stickles Diamond, alfabet Making Memories

...gjorde jag även till StampARTics artikel ;)
Jag gillar julkort i icke-traditionella färger, särskilt rosa och turkosa.

Jag måste ta itu med julkorten, hur går det för er? 
Än så länge har jag bara klappat på Maja Designs julkollektion, den är helt underbar!
Dags att sätta saxen i den ;)  

5 kommentarer:

Caroline sa...

Gorgeous card the image and layout are so beautiful. Caroline xxx

Chris_P sa...

Superfint!!

Erika Strömberg sa...

Snyggt som attans! Rosa funkar överallt! Håller med om Majas Julkollektion.., de är helt ljuvliga!

Lisa sa...

Fint kort Du skapat!
Jag gillar också att variera färgerna en del i mina julkort...inte bara rött och grönt ;o)

Kramar Lisa

Mahlin78 sa...

Snyggt! Är klar med alla årets kort sen läääänge ;-) Kram