söndag 14 oktober 2012

Mer K Design...

Mönstrade papper; K Design
Stämpel; K Design
Blommor; WOC och Magnolia
Dies; Spellbinders

...och mitt tredje och sista kort i StampARTics artikel om K Design :)

Jag tycker denna stämpeln passar perfekt till kortvikningen, som jag givetvis glömt bort vad den heter.

Kom på att jag har ju inte berättat om min och Sophies besök på Magnolias Event förra helgen, får ta och fota mina fina inköp och berätta mer om det. Håll utkik ;)

Imorgon börjar en ny utmaning på Songbird Challenge, så välkommen tillbaka ;)

2 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Vilket fräckt kort!

Jättefin som vanligt när du är igång!

Hoppas att allt är bra med dig.
Ha det gott i höstrusket!
Söndagskram till dig från mig

Miss Sophie scrappar sa...

Vad fint kortet blev vännen!!!
Kram