fredag 21 september 2012

Ny utmaning hos Songbird...

Mönstrade papper; Magnolia
Stämplar; Magnolia
Blommor; WOC och Landstoken
Metallhörn; WOC

...och denna veckan vill vi se kort med bevingade ting ;)
Jag visste direkt vilken stämpel jag skulle använda, tror inte jag gjort något kort med denna...?!

Idag har det varit riktigt höstväder och det märktes när jag skulle försöka fota, jag som älskar hösten kom på EN negativ sak med hösten. Annars finns det ju bara mysiga och bra saker; tända ljus, alla färger, filtar, muggar med te, filmkvällar, höstpromenader, mössa...osv. Love it! 

Och när ni ändå är inne på Songbird Challengeblogg, ni har väl inte missat att vi söker ny DT medlem?!?! Ansök genast!!!

Önskar er en underbar helg :)

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Snyggt, stämpeln är underbart fin!!!!
kram Iffa

Charlotte sa...

Fint kort du gjort, gillar denna stora fjäril och färgerna du valt. Kakservetten sitter så fint i hörnet och så har du använt ett fint rosa band:
Ha en skön helg!
Kram Charlotte

Laura Bradley sa...

This is such a gorgeous card Linda, I love that image! Hope your computer is sorted! Laura x