måndag 20 augusti 2012

Wow...


Mönstrade papper; PaperMaze
Stämplar; Pink Cat Studio
Dies; Spellbinders, QK/Lifestyle och Magnolia
Punchar; Martha Stewart
Blommor; WOC och Landstoken
Övrigt; halvpärlor Kaiser och Reprint, stickles Diamond och Yellow

Jag bara älskar min nya PAP från Martha Stewart! Har letat som en tok och blev överlycklig när jag såg att Scrapbruket hade den hemma (och två andra som jag letat efter i en halv evighet, kändes det som i alla fall ;) ). Eyelet lace heter den. 

...vilken otrolig respons vi har fått på den första utmaningen på Songbird Challenge
Det har varit en ren fröjd att kika in varje dag och se alla fina kort. Det har inte varit lätt att försöka utse våra favoriter, puh.

Jag hoppas verkligen att ni tycker om vår nästa utmaning; "Over the rainbow".
Dvs vi vill se färgglada kort :) 

Jag har flätat min bakgrund, jag visste direkt vilka papper jag skulle använda mitt kort. Dessa prickiga och färgglada papper från Papermaze är helt underbara. Finns i många, härliga färger. 
Motivet är en digistämpel från Pink Cat Studio. Texten är också därifrån och den är en freebie :) 

Skynda er nu, vill ju se era färgglada kort :)

Utmaningar;





10 kommentarer:

emma mitchell sa...

Oh wow I love the patchwork background ,your fab image and your gorgeous detail on this beautiful card.
Hugs Emma xx

Laura Bradley sa...

This is such a gorgeous card Linda! Perfect for our rainbow challenge .. love it! Laura x

sue w. sa...

Hi Linda, those papers are perfect, such fabulous bright colours and I love the frame around Lily bee, gorgeous.
Hugs Sue W.

Charlotte sa...

Snyggt kort, pappren passar så bra till Over the Rainbow och du har färglagt så snyggt:)
Kram Charlotte

Marissa Isabel sa...

Super cute card! Love the background!
Thanks for sharing your project at CCH
Blessings
marissa Isabel

Joey sa...

This is gorgeous, love the background and love the bold colours. Joey x

coldwaters2 sa...

absolutely gorgeous card full of so much colour and beauty thank you for joining our challenge at whoopsie daisy this week
hugs
lorraine x

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

Oh, this is so cute, love the flowers on the side!! Thanks so much for playing at Whoopsi Daisy this week:)

Carol sa...

Such a cute card. Thanks for joining us at Whoopsi Daisy this time. Carol DT x

Ellen sa...

Lovely card! It will surely make the receiver happy. Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen