söndag 30 oktober 2011

Ganska olikt mig...

Stämpel; Some Odd Girl (clear)
Papper; Crate (Nook-kit)
Stans; Martha Stewart
Blommor; Prima och WOC
Övrigt; Thickers AC, halvpärlor Kaiser


...tycker jag nog att detta kortet är.
Färgglatt och märklig kombination av papper...visserligen är det rååååsa så helt oLinda är det ju inte ;)
Some Odd Girl har nämligen en utmaning, där man ska använda ett svartvitt motiv och då är det kul att gå utanför sina vanliga linjer. Jag hade ingen direkt plan eller tanke när jag gjorde detta utan det bara sattes dit saker allteftersom. Sådär som jag kanske borde göra fler gånger istället för att safea som jag ofta gör.

Nu har hela familjen höstlov, ett ganska oplanerat sådant :)
Lilja ska tillbringa måndag och tisdag i stallet, på torsdag blir det optikern och lunch på kinarestaurang. Ja, det är väl typ det som står i kalendern.
Vi ska fixa med våra fönster också, dvs sätta lister på insidan.
Och jag hoppas givetvis på en del scraptid :)

Önskar er en fin vecka :)

10 kommentarer:

onkis sa...

Det va verkligen en ära att få vara med dom :)
Härligt kort du har gjort (som vanligt)
Hoppas att ni får ett trevligt höstlov!
Barnen & gubben är lediga,men jag får jobba på....
Kram.

Mahlin78 sa...

Men ett riktigt snygg kort! Me like a lot :-)

Snart kommer både juli och augustis månadslayouter upp på bloggen! Det du ;-) Kram kram

Lou Mac sa...

This is stunning. I love how you've made the image pop.

Thanks for being ODD and joining us over at Some Odd Girl for our 'Black and White' challenge this fortnight. Good luck.

xo Lou Mac ~ ODD Designer.

mfc.melissamade2 sa...

Oh wow - this is so pretty - the black and whites you used on Odd girl Gwen are so soft! I love it with your shell border punch! Gorgeous papers too - thanks for joining us at Some Odd Girl!
hugs,
M

Chris_P sa...

Men sååå himla fint!!! Supersnyggt!! Kul att du är med oss på Some Odd Girl!!

Unknown sa...

Beautiful card, love the pink/turquoise colours in the background. Thanks for joining our B&W challenge on Some Odd Girl.
Caz
x

Cor* sa...

StuNNinG!!! love the flowers! Great take on the B&W image! Glorious. thanks for being ODD with us this time round!

Åsa/asamia sa...

Du har gjort ett superfint kort!

Linda Muhr sa...

super snyggt!

DeadUntilDark sa...

Det är verkligen en himla snygg kontrast på det här kortet. Allt svart/vitt till det rosa och blå. Ett jättefint kort!