tisdag 2 augusti 2011

Tavla nr två...

Mönstrade papper; Bo Bunny
Blommor; Prima
Alfabet; Prima
Stans; MS
Övrigt; fåglar & fjärilar från Pink Paislee, swirl från Zva


Blommorna från Prima har jag haft länge, så jag tyckte att det var dags att använda de ;)

Har invigt min stans från MS som jag fick i födelsedagsswappen. Så himla fin!
Fjärilen är från Pink Paislee, underbara dekorationer är det i den fp.
Alfabetet från Prima är en favorit, använder på nästan alla lo´s.


...visas idag, precis som jag lovade!
Som sagt, det var ett bra tag sen jag gjorde en layout och det går ganska lång tid emellan de, tyvärr. Denna slängde jag ihop på en kvart cirka...!!!
Hon som fick den gillar inte massa dekorationer och lull lull så jag fick hejda mig lite ;)
Men som tur var så fick den godkänt ;)

Nu hoppas jag att det inte dröjer alltför länge innan jag gör nästa layout.
Ikväll blir det scrapträff, yay. Tisdagsträffarna är igång igen :)
Fick ändra om lite i planerna så idag ska vi göra ett hörnbokmärke, var tvungen att testa ett själv först. Så jag har faktiskt hunnit med att scrappa lite idag :)



2 kommentarer:

onkis sa...

Kan bara gissa mig till hur glad hon blev över dom underbara tavlorna,vilka vackra blommor du har!!

Margareta sa...

Sååå fin - både hunden och LOn!!!
Hon måste ha blivit överlycklig!
Jätteläckra blommor!
Ha det gott! Kram!