torsdag 3 mars 2011

Det började med en skiss...

Mönstrat papper; Crate
Blommor och blad; WOC och Prima
Spets; Magnolia
Bokstäver; American Craft och October Afternoon
Övriga dekorationer; swirl Prima, halvpärlor You Do, bling Kaiser,
Martha Stewart stans, glimmermist


Fiiina blommor från WOC som har fått lite extra Stickles på sig

Jag har massor med Thickers men jag är sååå dålig på att använda de, får bli ändring på det!

Denna pappersspetsen köpte jag på Magnolia för ett år sen (om jag inte minns helt tokigt nu) och har nog inte använt den mer än en eller högst två gånger...så det tog jag igen med måtta nu ;)
Tycker det blev himla fint att ha det runt hela pappret.



...inne på ScrappaLoss och slutade med en layout :)
Och jag har inte gjort den helt själv heller, Lillebror har minsann hjälpt till.
I ett oövervakat ögonblick gick han loss med silver Stickles så jag fick skrapa bort stora limduttar, vilket då medför att det glittrar lite extra om pappret ;)

Ikväll startade vår kamratcirkel (scrap såklart), jag packade lätt; dvs bara uppstämplade motiv och mina ProMarkers. Det blev mycket prat och fnitter och inte så många färglagda motiv,
men vad gör det?!?
Så imorgon får det nog bli en stund vid scrapbordet, om jag lyckas muta Lillebror.
Kanske en flaska Stickles och ett papper?! ;)

3 kommentarer:

Susanne sa...

Jag är imponerad av alla dina layouter... superläckra! Du kan verkligen komponera ihop allting så det blir snyggt och prydligt!
Önskar dig en trevlig helg!
Kramizar

Sanna sa...

Riktigt fint!

Har gjort en pysselblogg nu!
Kolla in den! :D

Kajsan sa...

Otroligt vacker!! ♥