onsdag 17 november 2010

En spark därbak...

Mönstrade papper; Maja Design
Stämplar; Magnolia och Inkido
Blommor; WOC och Inkido/Kort & Godt
Dies/stansar; Martha Stewart och Magnolia
Övrigt; Stickles Diamond


Jag hittade ljusmanschetter med dekorationsbär på Rusta, kunde inte låta bli att köpa ett gäng.
Både bären och kotten är från en manschett.


...behöver vi alla ibland ;)
Och eftersom det faktiskt inte är så värst långt kvar tills jul och tills julkorten ska skickas så är det hög tid att sätta fart, illa kvickt.
Magdas har en perfekt utmaning nu, mer info hittar ni här.

Detta är då mitt första bidrag. Det var ett bra tag sen jag gjorde crisscross kort,
men nu blev jag sugen på att göra fler :)

Jag är redan nyfiken på nästa utmaning och tycker helt plötsligt att det är väldigt långt tills imorgon ;) Hoppas innerligt att jag kommer fullfölja utmaningen.
Maken har haft halsfluss och min hals svider och gör ont. Känner mig inte sjuk men inte heller frisk. Hade feber igår kväll/natt. Jag har inte tid att vara sjuk, jag ska ju scrappa :)

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Snyggt! Åh smart att köpa ljusmanschetter :-) Hoppas inte du blir sjuk!!!