tisdag 8 juni 2010

Gäst-DT...

Papper: Bazzill cs, Riddersholm Design.
Stämpel: Magnolia
Blommor: Woc och Prima
Dies: Spellbinders
Övrigt: Woc pins, Kaiser halvpärlor, Distressdyna.


...är jag denna månaden för Månadens utmaning :)
Blev något förvånad men väldigt glad när Camilla frågade mig.
Jag har flera gånger tänkt tanken att det vore kul att tillhöra ett DT, men varje gång någon butik söker så blir det aldrig av att jag ansöker. Jag har lekt med tanken, men det har stannat där.
Men visst, skulle någon fråga mig så skulle jag inte tveka ;)

Hur eller hur så hittar ni utmaningen här...
och min första tanke var SOMMAR när jag såg bilderna. Och därför blev det ett somrigt kort :)
Inte svårare än så.
Jag har en idé till en LO också, ska bara sätta mig ner och göra den också ;)

Scraptid har det inte riktigt funnits...dock börjar jag känna smått panik över att det är skolavslutning nästa vecka och jag har fortfarande inte tagit itu med alla presenter till skola och dagis. Jag har ju ändå 10 personer att göra saker till...puh.

Igår hade jag en heldag i tatueringsstudion och här ser ni resultatet:

(Foto: Pär Karlsson)
Visst är hon bedårande söt?!?!
Pär ritade den till Jennie, men hon var så inställd på en stjärna och barnens namn.
Men när han skickade bilden till mig, så var min första tanke: "Den vill jag ha!!! Hoppas innerligt att Jennie inte vill ha den", hihi.
Visst, sen var jag väl inte så värst orolig eftersom jag anade att det inte riktigt var hennes stil.
Vilken tur för mig ;)

Och eftersom vaden hade prio ett för mig (kan visa bild på den en annan dag) så har jag bara väntat på att få tid till att göra svalan. Och nu så :)
Jag är sååå nöjd!!!
Om två veckor ska jag dit igen och fylla i resten av färgerna.
Har redan klurat ut hur bakgrunden ser ut...troligtvis kommer det blir 3/4 sleeve när jag är klar, men jag har ingen brådska.

12 kommentarer:

Maiden sa...

Hallåj! Å så mycket fint du har här! :-)
Pappret med texten på är från 7 Gypsies och heter Ecriture.
Ha det bäst, kram

Annelie sa...

Vilket ur gulligt kort, å vilken tatto allså : )

LisaVeronica sa...

härligt me rosa på tatueringen! ska bli kul att se när den är klar...

Maiden sa...

Missade visst tatueringen när jag var här sist - superläcker!!! :-)Jag älskar tatueringar... Har två nya på g i huvudet men måste vänta tills bebisen e ute - å lite till kanske så huden hinner släta ut sig lite, hi hi

Å så såg jag ju att vi e gäst-dt kompisar nu åxå!! :-)

Kram

Pysseltagen sa...

Såååå snygg tatuering!!! Beundrar den i hemlighet. Har liksom inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha en eller inte ännu, hihi...

Sara sa...

Vilket fint kort! Tatueringen var ju grymt snygg!

Härinne fanns det mycket fint att se på!
Kram Sara

Cattis sa...

Supersöt! =)

susanne´s smulor sa...

Vilket härligt kort! Älskar rosa...och vilken tatuering. Hur fin som helst!

Petra/Paradise sa...

Jättefin tatuering!!
Grattis till gäst-DT platsen! :D
Kortet är superfint!

KRAMISAR

penni sa...

hihi sicken tur jag inte tog den för dig ;)

kramar

a sa...

Tjusig tatuering!
Men jag trodde den var klar redan med de färger du hade gjort. ;)

Pysselfröken sa...

Hej!
Kikar in hos dig. Grattis till DT-jobbet. Du gör jättesöta kort och LO. Snygg tatuering också.Ha en trevlig sommar!
Kram