onsdag 20 januari 2010

kärleksförklaring...


Lovade ju, och här kommer den...barnens namn är på plats, eller uppdateringen av ryggen ;)
Lilja och Lotus har ju varit där i tre år :) Stjärnorna likaså.
Nu ska jag klura vidare på hur ryggen ska se ut när den är färdig.
Det är som jag brukar säga; så mycket idéer, så lite hud ;)

Annars har det varit lite smålugnt på scrapfronten. Slängde ihop ett kort innan helgen, men tanken är att jag ska komma igång ordentligt nu. Har lite utmaningar som jag verkligen vill få ihop alster till innan deadline.

Igår fick jag ett sms från min älskade make, att han hade en överraskning med sig hem till mig :)
Klurade snabbt ut vad det kunde vara...och yay, jag hade rätt.
En hängmappsförvaring :) Till våren ska den målas vit :) Igår sorterade jag mönstrade papper för fullt, efter tillverkare och så en mapp med massa diverse. Idag fick jag fler hängmappar så tog itu med mina cs också. Helt lovely!!! Nu ska jag bara klura ut vad jag ska göra med mina tre Cropper Hopper?!

4 kommentarer:

Carola sa...

Vilken snygg font på namnen. Påminner om kinesisk kalligrafi. Eller vad de nu heter ;).

Mahlin78 sa...

Lovely tatuering! :-) Åh hängmappen går ju inte av för hackor den heller *hihi* Kul att blir överraskad av sin kärlek! Kram

monica sa...

tatueringen är riktigt läcker =)usch...nu blir jag ju sugen på en till jag med...

Hängmappar är kanon! Älskar min vagn!

Penni sa...

Helt LOVELY båda två :)