onsdag 23 december 2009

Vad hände med december?!

Skickade med en liten julhälsning till familjen på Lidingö.
Första gången jag altrat ljus, det var superkul!
(och det har blivit fler)

Denna stämpeln är så himla fin! Något alla borde ha i åtanke nu inför julen.

Imorgon är det julafton...jag brukar säga detta rätt ofta, men tiden går verkligen galet fort!
Alldeles för fort!!! Tycker det var i förra veckan eller nåt som vi firade lillplutt som fyllde 2 år (och det är också helgalet) men det är ju tre veckor sen nu...

Jag har fått en del scrappat, dock inte så mycket för nöjes skull. Det har varit presenter till förskolan och skolan, det har varit lite beställningar.
Men de kommer i ett senare inlägg ;) Tänkte jag skulle vara duktig och uppdatera en del nu framöver, som sagt..december sprang visst iväg.

Här hemma är det julpyntat (dvs några enstaka tomtar, för jag är anti en massa saker överallt) och granen klädde vi igår. Barnen blev såå glada när de kom ner i morse. Lillebror sa bara "wow", hihi (och sen har han passat på att sno polkagriskäpparna och tuggat på två av de).

På dagens schema står det: hinna med allt som är kvar, dvs hur mycket som helst!!!

Inga kommentarer: