tisdag 20 oktober 2009

shopperi...

massa godsaker till julkorten bl a

Hoppade på mhv på Hobbyhuset denna månaden, detta fiiina fick jag av min hemliga vän
-----------------------------------------------------------------------
Jag fortsätter med julkorten, och jodå...det går framåt.
Igår fick jag lägga en beställning på cs, för alla vita, röda och gröna var slut. Så maken hämtar upp de på vägen hem från Västervik, yay!
Tog även några julpapper, men nu i efterhand så kom jag på att det blir nog inte så bra med tanke på den vikningen jag gör...utan de passar mycket bättre på årets jultags på julklapparna, hihi.
Så med andra ord måste jag nog lägga en beställning till *s*

Och på tal om beställning, igår la jag en på Nook. Dessa urfina kit. Jag fick hem de ett år, men i mars i år avslutade jag det. De samlades bara på hög här hemma, och ärligt talat så har jag fortfarande inte använt de.
Men sen i somras så har jag velat fram och tillbaka om jag ska börja med de igen...Men så har jag väntat på rätt kit och denna månaden kunde jag inte låta bli ;)

Ni ser ju själva...!!! *me like*

Min utmaning till mig själv är nu då att verkligen använda dessa...innan nästa kit kommer så ska det nästan vara slut!
Jag måste verkligen komma igång med scrappandet...funkar ju inte att bara shoppa en massa saker, de ska ju användas också ;)

1 kommentar:

monica sa...

Härligt med lite shopping ;-) Hoppas du blir nöjd med dina stansar, jag gillar dem massor! Nook-paketen har jag inte ångrat en gång att jag hoppade på (har bara inte haft ork o tid på sistone så de ligger orörda...)

Ha det gott!
kram!