tisdag 29 september 2009

underbara höst...

blommor blommor blommor♥ och så en ny dyna för pm (är inte riktigt kompis med min som jag har nu), svart chalk (min är puts väck) och så halvpärlor...allt beställt från Scraplagret

en hel del papper, blommor, halvpärlor från Magdas...

Jag är supernöjd med förra veckans scrapbeställningar, snabbare än snabbast leverans från båda. Tusen tack säger jag bara!!! :) Rekommenderar både Magdas och Scraplagret varmt!
Jag har ju haft lite scrap ute på tradera och tyckte att jag förtjänade lite nya saker, hihi.
Eller gör man inte alltid det?! ;)
Hur eller hur så har jag varit på jakt efter de nya Prima Hydrangeas ett tag nu, dvs sen jag såg de på Prima bloggen första gången. Och ekonomisk som jag är så har jag kikat runt vart de finns för bäst pris. Det skiljer verkligen mycket på saker och ting...uppemot 30 kr för en förpackning!!!

Sakerna ligger dock orörda på mitt scrapbord, så tänkte ta itu med det inom det snaraste. Scrappat har jag inte heller gjort...men jag ska/borde/måste!
Har tre kort som ska postas denna veckan!!! Och inget gjort!

Sen skulle jag ju gärna vilja få ihop några fler bidrag till Bloggpartyt! Har två liggande projekt, borde i alla fall kunna färdigställa de tycker jag.

Annars här hemma så händer det lite småsaker, lister börjar komma på plats t ex :D
I helgen ska vi höstfixa lite i trädgården. Ska plantera lite fint i utekrukorna, plantera alla tulpanlökar...osv. Hoppas det är lika underbart höstväder då som nu :)

Inga kommentarer: