söndag 20 april 2008

scrappat hela helgen...







Var på scrapträff i Rottne lördag-söndag :) Tusen tack Helena/Landstoken och alla sponsorer!
Fick lite gjort också, fem LO´s (en som jag inte kan visa än) och två kort (perfekt, Lilja ska på kalas nästa lördag så passade på att göra födelsedagskort. Det andra gjorde jag tre minuter innan deadline...hihi).
Lillebror var med båda dagarna, och charmade alla ;)

Var duktig när jag kom hem och packade upp allt med en gång! Brukar ju annars ta ett bra tag innan det blir av. Och blev direkt sugen på att scrappa, hihi. Får nog sätta mig en stund imorgon, har lite projekt på gång ;)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad mkt fint du har gjort! :-)Jag älskar din enkla stilrena stil! ;-)

Anonym sa...

Du fick ihop riktigt mycket tycker jag! Och mycket snygga saker!! O guud va skönt o packat upp allt, gjorde jag med. Annars hade de blitt liggande i evigheter! kram!!

Anonym sa...

jag ör med sååå scrapsugen efter allt man fick gjort i helgen .. ska sätta mig med en stund i veckan tänkte jag .. mycket fint du fick gjort i helgen .. :)

Anonym sa...

kanonfina alster du skapat i helgen! O vilken duktig liten grabb du har som fixade hela helgen =)
Ha det bra i vårsolen!
*kram*

mias pysselverkstad sa...

åh vad det du som gjorde den fina LO med dinosaurien!!! den röstade jag på =)

m sa...

Finfina saker du har skapat!

Det gör inget att albumet är restat. Jag kan vänta. Har inte haft ett album till Hugo på ett år nu så då kan jag vänta lite till... skulle nog egentligen behöva ungefär 4 sånna album till Hugo och 4 till Filip. Filip har fått ljusblå, H ska få limegröna. Ååå, vad jag önskar att jag hade en miljard ;-) Likaså har jag drömt om en massa perenner nu ikväll, fram till att jag kollade vad 1 perenn kostar. Jag har inte rååååd. *gråter* Ska faktiskt till stan på torsdg är det tänkt. Hoppas att jag hinner få ngr pengar så jag kan köpa det jag tänkt. INte mkt i scrapväg, bara en massa till barnen (som vanligt), skor å sånt...

Joanna sa...

Vilka mysiga saker du fick ihop!!

Carola sa...

Vilka fina saker du gör!

Joanna sa...

Tack snälla söta du för den underbara RAK:en!!! Snacka om att göra min dag sååå mycket roligare! :-D

Li@n sa...

Aha det var du som gjort 2 utav de Lo som jag röstade på *fniss* tycker de var jättefina. Vilket litet charmtroll du har, verkade så nöjd där han låg o tittade på allt som rörde sig runtomkring.
Må så gott
kram Liafia

Anonym sa...

Ja, jag gick hem och här hemma idag också... f-n!
Dina alster har jag ju redan både bedömt och berömt eller hur? hi hi! Vi syns väl snart igen! *kram* Ingela