lördag 29 december 2007

utlottning

Puh...har börjat rensa i min enorma scrapsamling. Det är helt sjukt vad jag har samlat på mig saker, känner att jag vet knappt ens vad jag har. Skulle kunna starta en egen butik här hemma!!! Och därför kände jag att nu är det dags att rensa, och rejält! Har börjat plocka ihop rejäla paket, så jag tänkte vara snäll och dela med mig (orkar inte krabba med tradera). Så vill ni vara med?!?!
Har än så länge
2 blompaket
1 band/garnpaket
1 blandat paket
3 paket spillbitar

Det kommer säkerligen bli mycket mer, desto mer jag rensar, desto mer hittar jag...Så kommer lotta ut bland er som lägger en kommentar fram till 31 januari, paketen skickas strax därefter. Skriv gärna om det är något särskilt du vill ha ;)

23 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle dej! Jag tara gärna en lott såklart...
SKULLE jag ha tur vill jag allra helst ha spillbitar eller blommor :-)

Ulrika J sa...

Gick in för att titta på dina fina julkort. När jag såg att du dessutom hade utlottning kunde jag inte låta bli att lägga en liten kommentar.

Anonym sa...

Vilken bra idé! Jag vill jättegärna ta en lott, och skulle jag ha turen med mig så skulle jag bli alldeles särskilt glad över lite band eller lite blommor ... Tack och ha en härlig nyårshelg!

Anonym sa...

Vad kul! Tar gärna en lott!Blir glad för vad som helst!

Anonym sa...

Åh, så spännade med skåpsrensning! ;P Jag är oxå med och tar en lott, jag kan tänka mig vad som helst om jag vinner, men jag har viss förkärlek till blommor har jag märkt...

GOTT NYTT ÅR!

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott på blommorna och det blandade paketet!

Gott nytt år! önskar Heffaklumpen/Anna

Anonym sa...

Vad duktig du är som storstädat och vad jättesnällt att dela med dig. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur.

Anonym sa...

åhhh... vilkenn överraskning... jag vill gärna vara med i utlottningen! Vad som helst är välkommet här! :-) det blandade lät mest spännande dock ;-)

monica sa...

jag gillar allt ;-) o vill gärna se om fru fortuna är med mig...

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott jag med hehe..
Om turen är på min sida så e jag glad för det jag får :-)
Hälsningar Smurfan Lotta

Anonym sa...

Klart jag tar en lott och hoppas på tur, gulligt av dig att dela med dig :-)
Måste kommentera allt annat fint som du skapat också.

Kram och Gott Nytt År!
Cia

Anonym sa...

Åh, jag skulle ju gärna vilja vinna ;) Är intresserad av allt utom spillbitar. Gott Nytt År!

Unknown sa...

åååh, jag e gärna med på en lott för blompaket!!

goselosan sa...

Åh vilken bra idé jag tar gärna ett lottnummer och självklart blir jag glad för vad som helst :) P.S Vilka otroligt fina julkort du har gjort...tummen upp för dig :)

Anonym sa...

Vilka underbara julkort du gjort!
Är också gärna med i utlottningen -!

Anonym sa...

En sådan här lottdragning vill jag gärna vara med på. Band eller blommor låter ju perfektghmxoayv

Emelie Solli sa...

jag tar en lott! jag blir glad för allt! =)

Anonym sa...

En sån gullig gest av dig.
Hoppas det är OK att ta en lott när man är gröngöling på Scrappix...
I sådana fall vill jag gärna ta en lott på blommor eller det blandade paketet.
Gott slut och Gott Nytt 2008!

LadyDi sa...

Va gulligt av dig! Jag vill gärna ha en lott. Blir glad för allt, men får jag välja tar jag gärna en chans på bandpaketet.

Anonym sa...

Klart jag är med ;-) Lite kul o se folk som äntligen får tummen ur o lämna kommentarer he he.. Synd jag inte hann se albumet IRL! Jättesnygga LO´sar! Och är imponerad över att du redan hunnit scrappa lillebror! hihi! *kram*
/penni

Miapuh sa...

Wow så spännande med utlottningar :)
tar så klart en lott och hoppas på tur :)
kramis MP

Anonym sa...

Jag är gärna med och tar en lott. Det spelar ingen roll vad, jag älskar överaskningar.

Anonym sa...

Skulle in och önska GOTT NYTT ÅR!
och ser att du ju har lite utlottning här inne jag är med jätte gärna med på en lott :)

Gott nytt år på dig !