lördag 10 november 2007

besviken...

Jag har länge tänkt köpa boken av Elsie Flannigan, men så har den varit slut på Adlibris. La den på bevakning och häromdagen så fick jag mail om att den fanns i lager igen. Skyndade mig att beställa den, och vad händer då?! Jo, dagen efter så får jag ett mail om att den är slut på förlaget!!! Det var INTE vad jag ville höra :(

Tröstade med att de nya hÄnglarna kom i torsdags...det var ett rejält plåster på såren ;) Sååå fina! Monterade de igår kväll och idag är det tänkt att jag ska komma igång med julkorten. Resten av familjen åker till Oknö och sover där tills imorgon. Så jag är helt själv...dvs inga ursäkter för att inte ta mig tid till att scrappa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt!!! ser fram emot nya fina alster här i bloggen snart igen då ;-)
trevlig helg!