tisdag 14 februari 2012

En ny kortvikning...

Mönstrade papper; Maja Design
Stämplar; Magnolia och Rox Stamps
Blommor; WOC
Stans; Martha Stewart
Dies; QK/LifeStyle

Båda tagsen...tokgillar texten från Rox Stamps...

...som Eva visade på scrapträffen i Kalmar bjuder jag på idag.
Jag antecknade bara korta meningar när hon visade lite snabbt, men jag lyckades få ihop det ;) Ska bli intressant att se om det går lika bra ikväll, när jag ska visa tjejerna i vår scrapgrupp :D

Idag är det alla hjärtans dag, och det är även min och makens förlovningsdag :) 11 år är det sen vi bytte ringar, eller ja, de första ringarna...för ett par år senare så blev det ju ringbyte igen ;) Vi firar 7 år bröllopsdag i sommar.

Önskar er en underbar alla hjärtans dag :)

11 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhh, vilket fint kort stansen du använt runt om tokgillar , den är på väg hem till mig ...........
alltid är det något man behöver eller hur ????

Kram på alla hjärtans dag
//anneli

Mahlin78 sa...

Fasiken vad snyggt kort du gjort! Gillar MS-stansen mer och mer....
Hoppas ni får kul ikväll! Själv ska jag försöka att inte drunka i allt snytpapper :-/
Kram vännen och ha en bra alla ♥ dag :-)

Majsan sa...

ÅÅH jisses så fint kort, och vilken rolig vikning, det måste ju provas :)
Ha en riktigt Hjärtlig Alla hjärtans dag!!

Kramen Majsan

Evas Pyssel sa...

Alla gillar den vikningen verkar det som. jag har redan gjort flera sådana kort. Ditt är läckert, lila blir så vackert. Kram till dig .//Eva

Veronica sa...

Håller med Anneli M om att med stansen runt kortet så blev det verkligen superfint!

Hela kortet är riktigt läckert!

Då får man väl säga Grattis till er dag då och önska er lycka till i ert fortsatta liv tillsammmans!!

Kramar till dig på Alla Hjärtans dag!
Veronica

Erika Strömberg sa...

Kanonläckert kort, riktigt snygg vikning!
Stort grattis till Tonic Studios BlogCandy!!! Vilken lyx att få så mycket fint!

Ha det fint! Kramar!

carola sa...

vet inte om du sett det. Du är vinnare i Tonic studios Sveriges blogg candy. GRATTIS till vinsten.// Carola

carola sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jaspere sa...

This is absolutely amazing. Thanks for taking the Crazy Challenge. Good Luck.

Kylie sa...

Stunning work! Thanks for playing at WOC this challenge.
Hugs Kylie

Pop's Cards sa...

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x