tisdag 10 januari 2012

Ett kort i aprikost...


Mönstrade papper; Imaginice
Stämpel; Magnolia
Dies; Cherri Lynn
Stans; Martha Stewart
Blommor; WOC
Övrigt; distressdyna Tattered Rose, halvpärlor Kaiser, alfabet Lilybee, Stickles Diamond



På den stora blomman har jag färgat in lite med Tattered Rose-dynan, för att få den aprikosa färgen även där.


Invigde min nya, urfina die från Cherri Lynn.

...och med en Magnoliastämpel visar jag idag.
Jag vet inte varför men jag har haft en Magnoliapaus, eller ja, något i den stilen i alla fall.
Men nu har jag fått tillbaka mitt Magnoliasug, så det kommer absolut fler kort, jag måste ju inviga förra stämpelkitet!!! ;)

Imorgon måste ni komma tillbaka...för då visar jag mitt första kort med de nya digisarna från Some Odd Girl. För ni har väl inte missat att det släpptes nya igår?!?! De är helt underbara!

Önskar er en finfin vecka! :)

8 kommentarer:

onkis sa...

Det va ett fint kort med vackra färger.
Kram!

evalena sa...

Vilket underbart kort

Pillan sa...

Härligt kort!

Debbie Pamment sa...

FABULOUS colours and gorgeous details!
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our 'Anything Goes' challenge.
xXx

Chris_P sa...

Åhh vilket fint kort!!

Mahlin78 sa...

Me like! Vårkänslor :-) Kram

DeadUntilDark sa...

Jag tokgillar färgerna på det här kortet, och målningen är toppen.
Och swirlen.. Den är ju bara fööör fin! :)

debby4000 sa...

Wonderful and adorable card.
Thanks for joining us at Everybody Art Challenge this week.
luv
Debby