söndag 22 augusti 2010

Frosseri i rosa...

Stämpel: Magnolia
Papper: Bazzil och Basic Grey
Blommor: WOC
Spets: Prima
Halvpärlor: Kaiser
Övrigt: Stickles Star Dust, organzaband, pärlbrad, Spellbinders, Martha-stans
, 3D-lack

Blommorna har givetvis fått stickles på sig ; Star Dust.
Jag älskar cherry blossom och dessa rosorna.



...bjuder jag på idag.
Men det passar en tjeja som fyller sju år ;)
Lilja har nämligen varit på poolparty idag, och detta var kortet hon hade med sig.
Gjorde denna till WOC utmaning samt Just Magnolia.

Idag har jag varit på liten men ytterst trevlig scrapträff hemma hos Sophie :)
Ägnade första tiden åt att färglägga lite motiv, har inte scrappat på hela sommaren, mer
eller mindre ju, så kände mig lite ringrostig i färgläggningen.
Men det är skönt att ha ett par färdiga motiv så man kan sätta igång med kortet direkt :)
Hann påbörja ett kort också, har bara några få detaljer kvar, sen är det färdigt :)

Håller även på med inbjudningskorten till Liljas kalas. Vår sessa fyller ju
7 år i september. Helt galet vad tiden går fort!
På tisdag börjar hon ettan!!! DET är GALET!

11 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Hoppas ni hade det trevligt idag :-) Får försöka komma vid nästa tillfälle istället. Kram

Kamilla sa...

ÅÅåh gissa om jag älskar kortet, finns det bättre färger än råååsa ;)
Så fina detaljer och kombinationer! Me likey!!
Kram kram

HelenaN sa...

Rooosa kan ju aldrig bli fel o det är ett väldekorerat o vackert kort du gjort!
Kram HelenaN

Bev sa...

Wow, what a gorgeous card!! I love your choice of beautiful papers and wonderful details. Thanks for joining us at WOC/ Please consider removing comment verification.

Cornelia sa...

Vilket underbart rosa och urgulligt kort du har gjort!

Maiden sa...

Superläckert! Trots att det är rosa... hi hi ;-)
De där "spröt-grejjerna" med pärlor på... Jag har åxå sådana å satt faktiskt senast idag å klurade på hur jag skulle fästa dem - hur gjorde du!?
Kram

Jånna sa...

Rooooosa är fint!! :D

Annelie sa...

Jätte fint, kan riktigt gotta sig i detaljerna!!!

debby4000 sa...

Fabulous sweet card.
luv
Debby

Maiden sa...

Hi hi, tack för förklaringen med "spröten", jag tror jag förstod... ;-) Ska testa nästa gång jag gör ngt gulligt!!
Kram

Dena sa...

Very, very pretty! Love the way you did your wording!
Thanks for joining Just Magnolia this week!
Hugs, Dena