tisdag 24 augusti 2010

Efter rosa...

Papper: Magnolia
Stämpel: Magnolia och Minelle
Blommor: WOC
Stickles: Diamond och Waterfall
Överigt: Pearlmaker, Spellbinders, JB pin, 3D-lack, Kaiser halvpärlor, Martha fjäril, QK swirl


Massor med Stickles...


...kommer blått...?!
Jag har inte gjort många blå kort, så jag tyckte att det var dags för en förändring.
Om inte annat, en paus från alla rosa kort ;)
Detta är till WOC´s utmaning - Make it sparkle.
Tyckte den passade mig alldeles utmärkt, man kan väl aldrig ha för mycket glitter
på sina alster ;) Eller?!?!

Nästa projekt är att göra klart Liljas inbjudningskort, dock kan det nog bli ett och annat
sidoprojekt. Jag är ruskigt sugen på att scrappa en LO. Har så fina kort
på Zeus.
Och på tal om katterna...vad tycker ni om mitt pysselsällskap?! ;)

11 kommentarer:

Anna S sa...

Vilket underbart kort! Hur fint som helst :)

Och vilket fantastiskt sött sällskap du har!

Kram Anna

Mahlin78 sa...

Underbart kort! :-)

kultjej sa...

jättefint! nä, glitter går aldrig få för mycket av! ;)

Pillan sa...

Jättehärligt kort du gjort!!

Anna S sa...

Hej igen!

Tänkte bara tala om att det finns platser kvar i swappen på Svensk Scrapbooking om du var sugen på att göra en färgkarta till cardstocken. Vi skickar fyra färger var, så då får man ju ihop en del per omgång :) Du kan ju kika in bland swapparna och kolla om du vill.

Louise sa...

Härliga blåa toner på deta snygga kort.
Jätte fint ihop satt med dekorationer och papper på alla sätt.
Men det finaste ;o) är ju lilla kissen som ligge rpå bordet.
För vem kan motstå en sån söt nos.
Ha det bäst.
Kram Louise

Dena sa...

Beautiful card! I love the blues!
Thank you so much for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena

Eva sa...

Underbart som vanligt! Du har helt rätt, det går inte att ha för mycket glitter. det har vi ju kommit överens om tidigare ;)

Eva sa...

ooops, råkade länka bloggen fel i första kommentaren så det går inte att klicka på mig men du vet ju vem jag är i alla fall;)

Erica sa...

Underbart!! Du gör så söta kort!!

Hege sa...

Jättefina kort tycker jag. Och vilken underbar kise. Är det Zeus? Tcker absolut att du skall scrappa lite kort på honom.
Ha en bra lördag,
kram Hege